تکنولوژی قدرتمند AllShare چیست ؟ چگونه کار میکند ؟ رایا تـکـــــــــــــــــــــــــــــــ
.:: Your Adversing Here ::.
 

تکنولوژی قدرتمند AllShare چیست ؟ چگونه کار میکند ؟

 

آیا تا به حال آرزو کرده بودید که می‌توانستید محتوای دیجیتالی زندگیتان،‌ یعنی تصاویر، موسیقی‌ها و فایل‌های ویدئویی که در انبوهی از دستگاه‌ها وجود دارند، را به یکدیگر متصل کنید؟ اکنون می‌توانید. نوآوری ™AllShare سامسونگ به شما امکان می‌دهد از خاطرات و سرگرمی‌های دیجیتالی، در هر جا، هر زمان و بر روی هر دستگاه سازگار با آن، استفاده کنید.

 

AllShare چیست؟

AllShare ابتکاری است از سامسونگ برای به اشتراک‌گذاری محتوا. این نوآوری به شما امکان می‌دهد در هر مکان و هر زمان و با استفاده از دستگاه‌های مختلف، بتوانید به محتوای دیجیتالی خود دسترسی پیدا کنید. در واقع AllShare شیوه جدیدی را برای استفاده از تصاویر، موسیقی‌ها، فایل‌های ویدئویی و … به شما معرفی می‌کند. این نوآوری بر پایه یکی از استانداردهای صنعتی تعریف شده توسط DLNA (مخفف Digital Living Network Alliance) طراحی شده است و به یک شبکه وای-فای نیاز دارد تا دستگاه‌های دیجیتال، از جمله تلویزیون‌های HD، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، رایانه‌های شخصی و … را به هم متصل کند و امکان دسترسی به فایل‌های هر کدام از آن‌ها را به دیگر دستگاه‌ها بدهد. در مورد فرمت فایل‌ها هم نگران نباشید: AllShare تعداد زیادی از فرمت‌ها را پشتیبانی می‌کند، از جمله: فایل‌های MP3 برای موسیقی، JPEG برای تصاویر، MPEG4 ،DIVX ،MPEG2 ،MPEG1 و AVC برای فایل‌های ویدئویی.

همه چیز مرتب است

AllShare طرحی منظم از تار و پود زندگی دیجیتال شما به وجود می‌آورد. برخی از امکاناتی که این نوآوری به شما می‌دهد عبارتند از:

- استریم کردن تصاویر از گوشی هوشمند بر روی تلویزیون، بدون نیاز به رایانه. دیگر نیازی نیست که تصاویر را با ایمیل برای دوستان بفرستید یا آن‌ها را در پست‌های شبکه‌های مختلف قرار دهید: کافیست از AllShare استفاده کنید و تصاویر مورد نظر را از روی اسمارت‌فون یا تبلت خود مستقیماً بر روی تلویزیونی مجهز به DLNA بفرستید تا دوستانتان در جریان رویدادهای اخیر قرار گیرند. همچنین می‌توانید هنگامی که همراه دوستانتان در کافی‌شاپ نشسته‌اید، تصاویر مورد علاقه‌تان را از روی گوشی موبایل خود بر روی تلفن همراه آنها استریم کنید.

- فضای خانه را از صدای موسیقی پر کنید. در میهمانی‌ها می‌توانید موسیقی‌های مورد علاقه را از دستگاه گالکسی‌تان بر روی سیستم سینمای خانگی پخش کنید تا همه از آن‌ها لذت ببرند.

- کلیپ‌های ویدئویی بگیرید و بر روی صفحه تلویزیون به نمایش بگذارید. می‌توانید از کودک دلبندتان فیلمبرداری کنید و به محض رسیدن به منزل، با اعضای خانواده مشغول تماشای آن بر روی تلویزیون شوید یا در تعطیلات، لحظه‌های خاطره‌انگیز را بر روی تلویزیون هتل تماشا کنید.

- در زمان ارائه، با AllShare عکس‌های فوری را به PowerPoint اضافه کنید. عکس‌های گرفته شده در تلفن همراهتان را به رایانه انتقال دهید. سپس می‌توانید آن‌ها را مستقیماً وارد ارائه پاورپوینتی خود کنید.

با استفاده از دستگاه‌های سازگار با AllShare، تمام موسیقی‌ها، ویدئوها، تصاویر و دیگر محتوا، در دستان شما خواهند بود.

روش استفاده

برای آنکه از AllShare بر روی دستگاه گالکسی‌تان استفاده کنید، ابتدا نرم‌افزار AllShare را اجرا و دستگاه دارای محتوا (مبدا) را انتخاب کنید. نیازی نیست که برنامه لزوماً بر روی دستگاه دارای محتوا اجرا شود. سپس وسیله پخش‌کننده (مقصد) و بعد از آن، محتوای مورد نظر را انتخاب کنید. AllShare را می‌توان از گزینه «اشتراک‌گذاری» (Share) در Gallery هم اجرا کرد.


  • نوشته : Masoud
  • تاریخ: 9 / 4 / 1392برچسب:تکنولوژی,AllShare,رایاتک,,

  • rayatech

    Masoud

    rayatech

    http://rayatech.lxb.ir

    رایا تـکـــــــــــــــــــــــــــــــ

    تکنولوژی قدرتمند AllShare چیست ؟ چگونه کار میکند ؟

    رایا تـکـــــــــــــــــــــــــــــــ

    ........♥###########♥. ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ ......................................♥ .....................................♥ ...................................♥ .................................♥ ..............................♥ ...........................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ ....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥ ..............♥ تقدیم به شماااااااااا

    رایا تـکـــــــــــــــــــــــــــــــ